8.11.08

Dubte


Com que tothom ha de dir-hi la seva, no podia ser menys. I, simplement, tot i la satisfacció de la victòria, no puc més que reservar-me a esperar esdeveniments.

Estava en la mateixa situació quan en ZP va guanyar, i mirem ara com estem.

No hem de fiar-nos mai de les marques, productes i publicitat. Com tot, té data de caducitat. I no sabem mai del cert si algun fong hi entrarà i farà que ho haguem de llançar a les escombraries, si no és que ens ho hem menjat abans i ens agafen cagarrines.

Tot i la bona pinta que té.


Black Magic - Jarvis Cocker


2 comentaris:

Xènia ha dit...

El cas és que Obama s’ha venut amb l’eslògan del canvi. Jo sóc partidària de donar-li una oportunitat, al cap i a la fi l’esperança és l’últim que es perd (o s’hauria de perdre), no? A més, no tot ha de tenir data de caducitat... si abans de començar ja dubtem, vol dir que en el fons no és l’aposta en què confiem.

Jusephus ha dit...

Obrim els ulls, obrim els ulls. Si ens han d'eixorbar, almenys que vinguin de cara.