10.11.08

Blocades


Ni jo em puc creure que el blog estigui tant actiu.

I tanta activitat fa que modifiqui, provi de canviar, i així em motivi per seguir escrivint i fer ús d'un espai que, sense demanar-ho, s'ha fet meu.

I com tot, ha d'anar evolucionant. I anar revisant, fer neteja, ordenar. I per això, després de diverses ordenacions, aquesta classificació de les entrades, per poder visitar-les segons gustos i voluntats:

- Dèries: Maldecaps i pensaments varis, un petit tast del que (em) passa.
- Petites cosetes: Frases, escrits, contes, i demés textos que passen pel cap i, a manca de llibreta, queden per la posteritat en el món virtual.
- Persones humanes: Homenatges a éssers que s'ho mereixen. O això penso.
- Coses que passen: Bàsicament, actualitat. On surt la vena periodística que tinc o, com a mínim, hauria de tenir.
- En diferit: En construcció.
- Pax romana: També en construcció. Pròximament.
- Blocades: Entrades per saber amb quina pausa i parsimònia es fa aquest blog. I, de fet, calaix de sastre per tota la resta.

Blog fet en tipografia Trebuchet small size, justificat a banda i banda. Amb imatge de capçalera de 400x59 píxels, i cançó del dia facilitada per Divshare.

Dia de promoción - G-5

3 comentaris:

Doctor Coll ha dit...

Ei noi, per fi has arribat a l'estadi en què has de crear categories per organitzar les entrades i a la vegada has d'utilitzar eufemismes per anomenar-les. Benvingut al club :)

Guso ha dit...

Quin tiu més endreçat. Víctor és fàcil, és la manera de trobar les coses i has començat a temps. Imagina que perds alguna cosa entre LA Paz i Santa Cruz!

Cris ha dit...

Mira que t'agrada endreçar..
Per cert, t'adones que cada cop que dius lo actiu que està el teu bloc, de sobte deixa d'estar-ho?